Re: Dwa LPT'y

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 13:38:15 MET

Marcin Glenszczyk <glenszcz_at_helios.cto.us.edu.pl> wrote:
: Mam pytanie. Otoz mam 386DX40 (wszelkie komentarze o muzeum prosze
: zachowac dla siebie) i potrzebne by mi byly dwa porty drukarkowe. Czy po
: wsadzeniu drugiej karty I/O i odpowiednim jej skonfigurowaniu na zworkach
: (wszystkie sterowniki off, printer port on na adresie innym niz ten
: pierwszy) komputer mi rozpozna dwa porty jako LPT1 i LPT2? Ewentualnie jak
: to zrobic inaczej?

Dokladnie tak.
Ewentualnie wsadzic karte Hercules - ma port na pokladzie.

Bios sprawdza porty w kolejnosci adresow 3BC, 378, 278,
a dos kolejne znalezione udostepnia jako LPT1, LPT2 i LPT3.

J.