Re: Nie kupujcie w Optimusie - bo ma Ciulasta' gwarancje.

Autor: Pawel Glowacki (gp1_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 02 Nov 1997 - 15:34:28 MET

Nie wiem 3 w calej Polsce Optimus jest taki jaki piszecie ale jak ktos
bedzie w Oswiecimiu i zobacze wielki napis KOBAX niech zrobi zwrot o 180
stopni i nogi za pas! -spytacie dlaczego? -ano dlatego:

(Podam tylko te przykaldy ktore pamietam)
1. Kolega widzi w gazecie konkretny komputer i cene 1900 zl i mowi do mnie
kupowac? a ja mu na to: to przeciez to zwykla podpucha, takiego komp. nie
kupi sie nawet za 3000 zl. Wchodzimy do ofic. dystrybutora Optimusa i gosciu
z (wrednym) usmiechem na twarzy wyliczyl, oczywiscie po dodaniu: monitora,
obudowy, HDD, FDD 3.5", RAMu myszki, klawiatury, oprogramowania i VATu 4900
zl. Wiec ten komputer z gazety co kosztowal 2200 to musial byc chyba Czysta
PLYTA+PROCESOR!

2. Wchodze z plytka do Kobax-u i mowie ze chce ja skopiowac. Panienka
zrobila takie oczy ( $ )( $ ) i ze swojej niewiedzy zawolala kogos
przelozonego. Powtarzam facetowi ze chce CD=> CD, a gosciu mowi NO PROBLEM
za 3-4 bedzie. Przychodze po 4-ch dniach i gosciu mowi -jutro, przychodze
jutro, sytuacja powtarza sie itd, itd po zbywaniu mnie przez ok 1,5 tygodnia
facet mowi ze CD-Rka sie zepsula itp. Biore swoj kompakt i wracam do domu.
Po jakims czasie wstapilem do Kobaxu i widze jak facet bawi sie moimi
programikami ktore mialem na CD (na 100% byly moje, te same katalogi itd)

3. Kolega kupowal karte graficzna i sciagali mu ja 2tygodnie az wrescie
sciagneli - tyle ze nie tej firmy

4. Dawno, dawno temu kolega kupil komp. w Kobaxie i po 2 dniach cos
szwankowala karta graficzna! owzsem wymienili mu z SVGA na VGA:))))

5. W Kobaxie maja tyle pirackich programow co ludzi w NET (potwierdzone
zrodlo, kolegi kuzyn pracowal tam)

6. Sam sie wypowiadal: Jak ktos chce wpakowac nowa czesc do PC-ta, to na
pewno niech nie robi tego w Optimusie, Optimus to dobre dla tych co chca
odliczyc sobie podatek!