Re: Nie kupujcie w Optimusie!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Janusz Kolodziej (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sun 02 Nov 1997 - 12:06:02 MET

On 30 Oct 97 16:44:45 GMT, "Krzysztof Trybowski" <trybik_at_kki.net.pl> wrote:

>do
>Mozesz podac przyklady?

Przyklady podawalem w miare jak mi sie dane wypadki przytrafialy
(pracowalem w szkole i dla paru firm ktore mialy komputery z ocipusa
i mialem do czynienia chcac nie chcac z ich serwisem) i nie chce mi sie
wyliczac wszystkiego od nowa.
Ale tak dla smaczku: zalozylem sie kiedys z kumplem ze w serwisie
znaja sie na sprzecie na tyle ze albo wymieniaja na nowe albo wyrzucaja
do kosza. Zanioslem do nich stacje 1.44 Panasonica (po gwarancji)
i poprosilem zeby do niej zajrzeli bo nie chce odczytywac dyskietek,
a na nowa mnie nie stac. Po tygodniu dowiedzialem sie ze juz moge
po nia przyjsc i na miejscu poinformowano mnie ze niestety jest
uszkodzona elektronika i nie oplaca sie tego naprawiac, bo wyjdzie
drozej niz nowa. To akurat jest normalny tok rozumowania,
tylko jest ten problem ze STACJA BYLA SPRAWNA
a ja sobie tylko jaja robilem.
Zdziwilo mnie tylko to ze po odebraniu jej od panow z optimusa
stacja nadal byla sprawna. Oni sa zdolni do wszystkiego.

JaKo