Re: Nie kupujcie w Optimusie - bo ma Ciulasta' gwarancje.

Autor: Janusz Kolodziej (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sun 02 Nov 1997 - 12:11:57 MET

On Fri, 31 Oct 1997 14:30:11 +0100, "Chester E.M." <baza_at_torun.pdi.net>
wrote:

>Oczywiście to bzdura. Widocznie pan w garniturze był już bardzo
>zamroczony
>alkoholem. W myśl nowych przepisów odnośnie gwarancji i rękojmii właśnie
>sprzedawca odpowiada za realizację roszczeń z tyt. umowy gwarancyjnej.
>
>Poczytajcie ludzie ustawę. Nowe przepisy uchwalone są "pod klienta".
>W myśl tychże najbardziej przesrane ma sprzedawca - nie klient i nie
>producent. Poza tym gdybyś poczytał o gwarancji i rękojmii, nie miałbyś
>tego typu dylematów.

Ja o tym dobrze wiem i nie mialem zamiaru niczego kupowac
(mam nowa Nokie 15"). Ale ile razy jestem w Saczu to ide do tego
sklepu i szukam okazji do tego zeby ich zdolowac, bo tam jest
totalna anarchia.
Podpadli mi pare lat temu a ja jestem pamietliwy :)

JaKo