Re: Sqadak - z czego sqadac ?

Autor: Ryszard Kurek (rychu_at_fnet.com.pl)
Data: Sat 01 Nov 1997 - 21:35:22 MET

Dnia Thu, 30 Oct 1997 19:52:00 GMT, Krufka napisal(a):

>Witam!
>
>Potrzebuje zlozyc komputer typu biurowego (zastosowania: edytor,
>internet itp.).
>3D gry i jakies superprzetwarzanie graficzne - wykluczone.
>

>Szukam porad co by kupic w nastepujacych dziedzinach:
>
>Plyta glowna
Asus TX97 - porządna sprawa
>Pentium >=150 MHz
Byle Intel- jak by nie było jest ze sobą w 100% kompatybilny :)
>2 GB dysku
Polecam nową serię Seagate pro 2.5Gb - w zasadzie nie doczytałem
się czy to jest UltraDMA czy nie - ale to najszybszy dyskIDE jaki widziałem
Odczyt ciagły ok.8Mb/s, na sysinfo prawie 4MB/s

>karta graficzna (>= 2MB)
Do zastosowańjakie opisałeś to wystarczy jakaś markowa S3 z dwoma megasami.
>muzyczna (z WaveTable)
AWE 64 OEM ????
>CD-ROM
Jak mrówków tego..
>Modem
Ja polecam Zoltrixa wew 33600 - tani i dobry (choć różne opinie słyszałem)
>Monitor
Ile cali???
Jak 15 proponuję zobaczyć Brige'a.

>Po zlozeniu nie zamierzam w nim dlubac (i ma sie nie psuc).
>No i powinien kosztowac 3-4 tys PLN.
Powinno wystarczyć.

>Co radzicie?
j.w.

--
        |   Ryszard Kurek,  Szczecin,  |  e-mail: rychu_at_fnet.com.pl   |