Re: Wrażenia zwišzane z HYUNDAI DeluxScan 14S

Autor: Tomcio Paluch (palik_at_arrakis.cs.put.poznan.pl)
Data: Sat 01 Nov 1997 - 16:57:05 MET

Hej!

> Wygląda fajnie, ale na tym się chyba kończy jego fajność. Macie jakieś
> inne wrażenia związane z nim ? Wydaje mi się że ma cienkie odświeżanie
> (nie mam instrukcji).

Monitor nie jest najgorszy - sam używam go od ok. pół roku i jestem
zadowolony. Moim zdaniem jest wart swojej ceny. Odświeżanie w 800x600 mam
76Hz (ustawienia domyślne).

> Poza tym w trybie tekstowym czasami jest
> czrno-biały (to chyba wina niedogadania się ze starym Tridentem 9000).

Miałem to samo z identyczną kartą graficzną. Po wymianie na Virge'a
wszystko wróciło do normy.

> Ale jest cyfrowy.

No właśnie - dość denerwujące jest to że nigdy nie wiesz w którym miejscu
skali się znajdujesz (nie ma OSD).

pozdrawiam

Tomek Palicki
palik_at_arrakis.cs.put.poznan.pl