Wyrok smierci - NIE PISZ TEGO .....cd.

Autor: Krzysztof Szymanski (chris_at_use.com.pl)
Data: Sat 01 Nov 1997 - 16:29:15 MET

 Nie ma zamiaru ubiegać się o wizę do USA - to po pierwsze.
Po drugie w Polsce Krzysztofów Szymańskich jest jak psów (przepraszam
innych moich współimienników oraz współnazwiskowników (?)).

Oczywiście chęć dorwania programistów z Microsoftu jest u mnie duża, to
może przesadziłem z ukatrupieniem kogoś - nawet w żartach. Przepraszam
za to wszystkich pracowników oraz samego Gatesa, ale nie zmienia to mojego
postrzegania tehj firmy i jego produktów, ktorych jestem zmuszony używać
a co mnie dopowadza do szewskiej pasji. Pisałem już o moich kłopotach z
instalacją Windows 95 oraz o moich kontaktach w tej sprawie z TechSupport
Microsofta. Jeżeli wydaję na oprogramowanie majątek (cały software jaki
posiadam jest legalny) to wymagam aby producent udzielił mi pełnego
wsparcia technicznego, np. tak jak jest to z samochodami itd..... A jeżeli
producent lekceważy mnie i olewa, mam psie prawo wybuchnąć gniewem - co
rusz pojawia się na moim ekranie informacja: skontaktuj się ze
sprzedawcą - a sprzedawcą jest MS, a tam niestety nie pracują ludzie
którzy mają jakąkolwiek wiedzę merytoryczną. Problem i narzekanie na
MS, jako firmy jest związane z błędem ogólnym instalatora SU99414 - jest
to poważny błąd jak się domyslam, ponieważ uniemorzliwia instalację
Win 95. I z tego powodu jestem frustratem.

Dla ułatwienia pracy Urzędu Emigracyjnego oraz Ambasady Amerykańskiej w
Polsce podaję że jestem z Warszawy.

Krzysztof Szymański