Re: Wyrok śmierci

Autor: Kornel Zieliński (corelek_at_polbox.com)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 13:49:23 MET

30_at_c.ca <30_at_c.ca> napisał(a) w artykule <345AF684.789C_at_c.ca>...

> PS. Wiesz koles' , Ze Gates morze wpakowac cie do pudla za ten list,
> albo nie dostaniesz vizy do usa.Za chec' usilowania morderstwa.
> To nie zart.
> Wiec zanim wyslesz e-mail tego typu - zastanuw sie GLUPKU.

Sam jesteś wyjątkowo głupi
Haha, Bill mnie wpakuje za kratki :))))
Jak to sie mówi u nas w szkole, on mi może "pokilać lufę",
bo po pierwsze nie wiem w jaki sposób mnie złapią, a po za tym jestem
niepełnoletni. Pewnie w jakiś sposób jestes zwiazany z Microsoftem,
albo ci już kompletnie odbiło (od używania Windozy).

Co sie tyczy WIZY to mi moga naskoczyć.
Ty chyba nie mieszkasz w Polsce tylko w Korei Północnej albo w Chinach,
gdzie kontroluje się e-maile. Myślisz że rząd USA ma takich milion Man
in Black, którzy przez 24 godziny siedzą przy kompie i czytaja każdy mail
na usernecie.
I zapisują wszystkich którzy piszą cos nie ładnego na temat obywateli
USA.

Moja rada. Idź sie leczyć. A takmi bajkami to niekogo nie zastraszysz.

PS Ja niestety jestem zmuszony do urzywania tego syfu,
bo do Linuxa to chyba jeszcze nie dorosłem i jest on za bardzo rozbudowany
dla mnie.

PS2: Kto zbiera pieniadze na Kilera który pojedzie zabic tego dupka.
Ale prosze mi adres podać na e-mail, bo przyjedzie po mnie EFBIAJ
i mnie wsadzą na krzesło elektryczne za próbe zabójstwa. :)))

pozdrawiam
Kornel Zieliński
corelek_at_polbox.com