Re: modem 56k - warto?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 01 Nov 1997 - 00:46:46 MET

"Robert O." <orobert_at_rocketmail.com> writes:

> Provider tak, ale jaki jest transfer do odbiorcy. Zle sformuowalem
> odpowiedz - chodzilo mi juz o odbiorce, ze jego transfer i tak bedzie
> nizszy - polaczenie providera bedzie szybsze i owszem, lecz korzystajac
> z uslug proxy moze to miec "niewielkie" znaczenie (chyba ze korzysta sie
> z malo odwiedzanych stron).

He? Jesli ktos korzysta z kaszy, to szybkosc jego polaczenia z providerem
(=szybkosc modemu, w strone do usera) ma wieksze znaczenie, niz jesli
nie korzysta. Po prostu kasza umozliwia osiagniecie wiekszego transferu,
i problem zaczyna pojawiac sie w laczu user-provider, a nie w dalszych
laczach/maszynach.

No chyba ze ktos ma kasze w domu, to rzeczywiscie.

--
Krzysztof Halasa