Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 09:02:14 MET

"Slawek" <sd000001_at_free.polbox.pl> writes:

> Wystraczy jedan aby radykalnie zmienic twoje zycie.
> I juz wystarczajace pieniadze przestaja nimi byc.

Niezupelnie. Bo jesli np. przestane zarabiac pieniadze, to bede spokojnie
wystawial czeki, czy placil karta czy czym mi sie bedzie podobalo,
i bede spokojnie zastanawial sie nad nowym zarobkiem. Mam nadzieje,
ze przez pare miesiecy sie wyzastanawiam, jesli nie to zapewne bedzie
znaczyc, ze nalezy gdzies odpoczac.

A jesli moj bank zbankrutuje, to zaloze konto w innym banku, i bede
cierpliwie czekal na zwrot (niestety tylko czesci) gotowki z gwarancji.

A jak zachoruje, to oplace leczenie itd.

Oczywiscie, zawsze sa granice, i np. sa leczenia kosztujace $100 tys,
choroby smiertelne, itd. Ale to juz raczej ryzyko zycia.

--
Krzysztof Halasa