Nagrywanie CD

Autor: Tomek (jasam_at_kki.net.pl)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 22:52:37 MET

Mam pewien problem z nagrywarka Cd Philipsa.
Nagrywam za pomoca programu Corel CD Creator i jesli wrzuce za duzo
danych, to nie miesci mi sie chyba "table of contents". Mimo, ze
program mowi ile miejsca mozna jeszcze zapelnic. Musze zostawiac dla
pewnosci ok. 50 MB, bo inaczej kompakt nie daje sie odczytywac.

Czy to wina programu, nagrywarki a moze czegos innego?
Jesli ktos mial z czym takim do czynienia, to prosze o odpowiedz na
E-MAIL (nie czytam regularnie tej grupy).

   Tomek "JASAM" Gradzki
  e-mail: jasam_at_kki.net.pl
         Homepage:
http://www.polbox.com/j/jasam