Re: TX pro

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 19:13:08 MET

Fri, 31 Oct 1997 12:06:46 -0800, magkinet
<magkinet_at_trurl.ch.uj.edu.pl> piszesz:

>ch.uj to rzeczywscie chemia UJ. Moze zgadniesz co to ZCHN?

>Na firme Alin nie udalo mi sie natrafic-nawet na stronie
>www.ping.be/bios(Yahoo przy hasle Ali zwraca AliBabe), ale znalazlem
>firme Aristo ktora na swoich plytach stosuje VX-Pro - niestety na
>stronie z plytami nic o tym nie ma.
>Jesli znasz (masz) jakies testy do plyt to napisz skad je wziac.
>Przetestuje wtedy plyte i przesle Ci wyniki.

Szukanie hardware zacznij od http://www.venus.it ALI jest producentem
chipsetu, jesli dobrze pamietam, to jego strona nie byla ciekawa.

Co do testow, to sprawnosc plyty najlepiej pokazuje ctcm , chyba
dostepny pod http://www.ix.de, ewentualnie posrednio przez
http://sysdoc.pair.com.

Tak naprawde istotny dla mnie jest czas kompilacji duzego programu, a
do takich testow musze mniec wlasna instalacje oprogramowania.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski