Re: TX pro

Autor: magkinet (magkinet_at_trurl.ch.uj.edu.pl)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 21:06:46 MET

Andrzej Popowski wrote:

> Thu, 30 Oct 1997 17:44:55 -0800, magkinet
> <magkinet_at_trurl.ch.uj.edu.pl> piszesz:
>
> ch.uj to moze chemia, Uniwersytet Jagielonski ?

> Sam chetnie bym sprobowal jak dziala ten chipset, niezaleznie kto daje
> napisy na scalakach (prawdopodobnie dzieje sie to za wiedza
> producenta, taki chipset OEM). Aladdina produkuje, jak latwo zgadnac
> firma ALI. BIOSa szukalbym standardowymi metodami w Interneci :-)
>
> Pozdrowienia,
>
> Andrzej Popowski

ch.uj to rzeczywscie chemia UJ. Moze zgadniesz co to ZCHN?

Na firme Alin nie udalo mi sie natrafic-nawet na stronie
www.ping.be/bios(Yahoo przy hasle Ali zwraca AliBabe), ale znalazlem
firme Aristo ktora na swoich plytach stosuje VX-Pro - niestety na
stronie z plytami nic o tym nie ma.
Jesli znasz (masz) jakies testy do plyt to napisz skad je wziac.
Przetestuje wtedy plyte i przesle Ci wyniki.

Czolem
Jaromir Dmytrzyk (magkinet)