Re: BitWare czy jest coś zamiast ?

Autor: Witold Grabowski (vit01_at_polbox.com)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 17:05:18 MET

numeru
>>> skrzynki?
>Hej!
>W programie Winfax 8.0 mam ustawienie, że podczas odtwarzania
>powitania, program jest "uczulony" na sygnał faksu. Mówię: dzień
>dobry, nie ma mnie w domu, rozpocznij nadawanie faksu teraz lub zostaw
>wiadomość po sygnale.
>Na pewno w Bitware jest też coś takiego, ale jeszcze tego nie
>znalazłem. Winfax to fajny program, ale strasznie wolny na p100, a jak
>ktoś już się przyzwyczai do Bitware...
Używam BitWara i sobie chwalę. korzystam z jednej skrzynki więc odpada
krzyżyk. Zresztą gdy dzwoniący nie wybierze żadnej skrzynki to
automatycznie jest podłaczany do domyślnej (nr 000). BitWare także sam
rozpoznaje sygnał faksu i odbiera go automatycznie zaraz po wejsciu na
daną skrzynkę. Teoretycznie też obsługuje połączenie modemowe ale w
praktyce jest różnie (chyba tylko od kompa z BitWarem).

Porada na przyszlość : Read The Fucked Manual !!!!

vit01_at_polbox.com
Wszystkie moje przemyślenia są aktualnie w fazie testów beta.