Re: BitWere czy jest coś zamiast ?

Autor: Krzysiek Mazur (kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 12:49:11 MET

On 28 Oct 1997 18:31:40 GMT, "mazzi" <mazzi_at_polbox.com> wrote:

>skibbi <era2000_at_priv.onet.pl> napisal w artykule
><01bce370$198c5200$1ffb74c3_at_ppp>...

>Hej...
>Po co od razu siekiera?
>1.Najprostsze rozwiazanie -skonfigurowac program na 1 skrzynke i po
>problemie.Jezeli to niemozliwe to->

Hej!
W programie Winfax 8.0 mam ustawienie, że podczas odtwarzania
powitania, program jest "uczulony" na sygnał faksu. Mówię: dzień
dobry, nie ma mnie w domu, rozpocznij nadawanie faksu teraz lub zostaw
wiadomość po sygnale.
Na pewno w Bitware jest też coś takiego, ale jeszcze tego nie
znalazłem. Winfax to fajny program, ale strasznie wolny na p100, a jak
ktoś już się przyzwyczai do Bitware...

Pozdrawiam,
K.

--