Re: Nie kupujcie w Optimusie!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Janusz Kolodziej (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 18:18:47 MET

On Wed, 29 Oct 1997 00:50:41 GMT, terpio_at_friko.onet.pl (Jacek Sitowski)
wrote:

>Osobną sprawą jest, że pracownicy Optimusa są chyba specjalnie
>dobierani pod kątem niekompetencji wymieszanej z dezynwolturą. Ja
>spotykałem wyłącznie takich, a i Koledzy - jak wynika z postów -
>podobnie.

Mozecie nie wierzyc, ale rzeczywiscie tak jest. Pracownicy Optimusa
to glownie ludzie niekompetentni poniewaz ludzie kompetentni nie
pracowaliby u Kluski za takie pieniadze jakie ludzie dostaja w N.Saczu.
Kluska chwali sie zreszta na prawo i lewo ze tam jest tania sila robocza
i dlatego jest konkurencyjny (????). Poza tym juz kilka razy opisywalem
na tej liscie do czego sa zdolni pracownicy JM Kluski zeby sobie dorobic do
nedznych pensji :)

JaKo