Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 13:27:04 MET

Chmiel_at_ibmer.waw.pl wrote:

>Z ust mi to wyjales: odpowiedni system do
>postawionego zadania. Jak slysze, ze do
>hurtowni czy ksiegowosci "trzeba zakupic"
>nowe komputery P120 z W95 to sie zastanawiam
>kiedy nalezy zaczac strzelac :-)))

To nie tylko krajowa specjalnosc.... Wsystko mi opadlo jak sie
dowiedzialem ze nasz klient (nie konsultujac sie z nami) kupil sobie
komputer HP za $90K z procesorem w integerach szybszym o 13% od
Pentium Pro. Z tego tylko powodu ze "Pentium jest Komputerem Domowym,
amy jestesmy Przemyslowi. A poza tym, Panie Tego, HP to jest
najnowoczesniejszy..."

A.L.