Re: Pytanie

Autor: Pawel Krawczyk /STORM/ (pawel_at_nautilus.com.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 10:28:09 MET

On Wed, 29 Oct 1997 22:59:21 +0100, "Ralf" <ralfi_at_kki.net.pl> wrote:

$>Mam pytanie, czy moza zna ktos program dzieki ktoremu mozna rojasnic
$>kontrast w Windowsie 95, oraz program dzieki ktoremu mozna
zachaslowac
$>katalogi i dyski w Windowsie 95 i ustawic atrybuty.

Rozjasnienie nie robi program tylko moze drivery do karty graf.
W mojim Mistique jest mozliwosc zmienienia gammy , rgb i contrastu ,
moze twoja karta tez cos takiego ma ..

Co do drugiego pytania to w win95 chyba mozna to zrobic gdy
zainstalujesz
IE4.0 z active desktop i wtedu bedziesz mogl zapassowac dira ..

Pawel Krawczyk "STORM"
> pawel_at_nautilus.com.pl
> http://www.polbox.com/s/storm
> ICQ: 2964553