Re: Kabel sieciowy pomiedzy blokami

Autor: Przemysław Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 10:04:11 MET

Remigiusz Distel wrote in message <3456BF6F.26CC_at_arka.ids.bielsko.pl>...
>Mam takie pytanie.
>Chcielibysmy z kumplami na osiedlu zalozyc siec komputerowa. Kilku z nas
>mieszka w tym samym bloku ale czesc w sasiednim - i w tym problem
>Bloki oddalone sa o okolo 100 m , ale kabla trzebaloby polozyc 200m z
>powodu ulozenia mieszkan. czy siec bedzie dzialac na taka odleglosc ?
>Z tego co wiem odleglosc miedzy terminalami nie powinna byc wieksza niz
>50 metrow , chyba ze idzie przez wzmacnicz.
>Z gory dziekuje za pomoc !

Na taka odleglosc to pozostaje Ci w zasadzie tylko koncentryk (cienki)

cytat z Novell Instalation Suplements

/

Maximum trunk segment lenght: 607 feet (185m)
Maximum network trunk cable lenght: 3035 feet (925m)

/

czyli miedzy kompami max 185 m (na kartach 3-com podobno 305m)
a calkowita dlugosc max 925 m

Musisz go powiesic a to jest problem.
Potrzebna bedzie stalowa linka :(( i nadzieja ze sie nie urwie i nikogo nie
zabije...
Albo piorun nie przy...
I zaprzyjazniony ciec, ktory wpusci na dach lekcewazac przepisy BHP i ppoz
oraz administracyjne - prosto przeklada sie to na dobra flaszke :))))

Mam podobny problem tyle ze chce ciagnac skretke bo do kumpla mam
niecale 100 m z czego 65 powietrzem :)

Pozdrowionka

Przemyslaw Raczek
Polskie Radio S.A. - Informatyka ICQ: 3668029
mailto:przemek_at_radio.com.pl http://athena.radio.com.pl/~przemek/