Re: modem 56k - warto?

Autor: Robert O. (orobert_at_rocketmail.com)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 09:25:25 MET

Jaroslaw Lis wrote:

> In pl.comp.networking Robert Ogonowski <bgprz_at_prz.rzeszow.pl> wrote:
> : Piotr Karpiesiuk wrote:
> : > > po drugie nie jest jeszcze dostepny na polskim rynku sprzet dla
> : > > Providerow 56Flex - odpowiednie moduly sprzedaje np. Cisco lub Ascend
> : > > ale nie w Polsce i tez bez homologacji.
>
> : Nie warto - nikt nie udostepni sieci z taka szybkoscia. Wynika to z paru
> : waznych rzeczy, jednakze aby taki transfer byl mozliwy, to cala siec
> : musi byc cyfrowa - lacznie z abonamentem.
>
> Troche sie spozniles z ta wypowiedzia. Paru providerow 56k juz dziala
> [...]
Provider tak, ale jaki jest transfer do odbiorcy. Zle sformuowalem
odpowiedz - chodzilo mi juz o odbiorce, ze jego transfer i tak bedzie
nizszy - polaczenie providera bedzie szybsze i owszem, lecz korzystajac
z uslug proxy moze to miec "niewielkie" znaczenie (chyba ze korzysta sie
z malo odwiedzanych stron).
A tak swoja droga nie daje dlugiego zywota standardowi X2. (Prosze o
wypowiedz na ten temat).

--
Adres prywatny:
mailto:orobert_at_rocketmail.com