Re: Plyty glowne Chaintech

Autor: Piotr Bojarski (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 09:33:44 MET

Wlasnie niedawno cos takiego kupilem (tylko ok. 430 PLN)
Chaintech - 5TDM1- bezzworkowa na TX, mozliwosc podlaczenia do obudowy
ATX, ma dwa gniazda zasilania (wg instrukcji), obsluguje K6 i iMMX
Jest bardzo dobrze wykonana i ma niezla instrukcje
Chodzi bez zarzutu

Jezeli cos dokladniej to na priv.
Piotr <pibojar_at_priv.onet.pl>