USR Sportster - homologowany czy nie?

Autor: Krzysztof Rozniak (k.rozniak_at_XXX.ien.gda.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 17:59:03 MET

Czy ktoś ma modem USR Sportster wewnętrzny z naklejką na "śledziu"
"Homologacja Ministra Łączności Nr ... itd." ? Interesują mnie dwie
rzeczy: numer homologacji tego modemu i teskt wyświetlany po wydaniu
komendy ATI7 (głównie Product Type). Mój modem nie ma naklejki,
wyświetla tekst "Product type US/Canada" i mam obawy, że w sklepie
zrobili mnie w konia sprzedając model przeznaczony na rynek
amerykański. Co prawda sprawuje się znakomicie, ale ...

Przy okazji (bo to chyba temat na inną grupę) czy ktoś zna różnice
między normami USA i polskimi.

Dzięki

--
Krzysztof Rożniak, Gdańsk