Re: Nie kupujcie w Optimusie - bo ma Ciulasta' gwarancje.

Autor: Krystof (kedzierski_at_kim.com.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 15:26:01 MET


 Optimus swego czasu dawał płyty do zestawów które nie widziały więcej
niż 8 czy 16 MB ram-u i to ma być firma ??
chcesz dodać ram powiedzą nida sie bo nam juzio z xlandi nie powidiał jak
tu zrobic by to sie widialo
A wogule to konfigurowałem taki piękny wspaniały szalenie ...... drogi
zestaw
najlepszej profesjonalnej mającej 24 godzinny serwis firmy dobrej bo
Polskiej
I .......... ku............ten p.. sprzęt omało nie doprowadził mnie do
palpitacji serca rostroju nerwowego i chorub ruchomych części ciała bo
omało nie Pi.. go o ścianę
Miał wspaniałą płytę wraz z wbudowaną na niej kartę graficzną i co
lepsze Directx to niejet to co ta karta lubi a wogule to lepiej żeby
OPTIMUS spadał z rynku bo zaczyna przeszkadzać

30_at_c.ca <30_at_c.ca> napisał(a) w artykule <345713C3.7FBA_at_c.ca>...

>30_at_c.ca wrote:
>>
>> > Bardzo liberalna polityka i klient powinien byz zadowolony. W Ameryce
>> > placi sie tak czy siak, niezaleznie gdzie sie karte kupilo. i to
>> > kosztuje karte plus $75 za godzine pracy, $50 minimum.
>> >
>> > A.L.
>>
>
> Nie wiesz o co chodzi.Servis swoja droga' a upgrade swoja'.
>
> Zadzwon np:do DELLa w Canadzie i zapytaj czy morzesz dorzucic modem.
> To facet przez 10 minut da ci lekcje przez telefon jak to masz zrobic.
> A na koniec doda abys zadzwonil jeszcze raz w razie trudnosci.
> Tytaj i terz w USA klient to "pan" [[ tzn. jego karta kredytowa ]]
> , a firma (computerowa) zrobi wszystko aby
> utrzymac klienta.
> Tak wiec ci co plombowali , to poszli z torbami.
>
> Wiec temu Optimusowi musicie zrobic INTERNETOWA' ANTY-reklame ,
> na hamskie metody ,hamska odpowiedz..



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:29:27 MET DST