Autor: 30_at_c.ca
Data: Wed 29 Oct 1997 - 11:45:23 MET
30_at_c.ca wrote:
>
> > Bardzo liberalna polityka i klient powinien byz zadowolony. W Ameryce
> > placi sie tak czy siak, niezaleznie gdzie sie karte kupilo. i to
> > kosztuje karte plus $75 za godzine pracy, $50 minimum.
> >
> > A.L.
>
Nie wiesz o co chodzi.Servis swoja droga' a upgrade swoja'.
Zadzwon np:do DELLa w Canadzie i zapytaj czy morzesz dorzucic modem.
To facet przez 10 minut da ci lekcje przez telefon jak to masz zrobic.
A na koniec doda abys zadzwonil jeszcze raz w razie trudnosci.
Tytaj i terz w USA klient to "pan" [[ tzn. jego karta kredytowa ]]
, a firma (computerowa) zrobi wszystko aby
utrzymac klienta.
Tak wiec ci co plombowali , to poszli z torbami.
Wiec temu Optimusowi musicie zrobic INTERNETOWA' ANTY-reklame ,
na hamskie metody ,hamska odpowiedz..
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:29:26 MET DST