Re: Nie kupujcie w Optimusie - bo ma Ciulasta' gwarancje.

Autor: 30_at_c.ca
Data: Wed 29 Oct 1997 - 11:45:23 MET


30_at_c.ca wrote:
>
> > Bardzo liberalna polityka i klient powinien byz zadowolony. W Ameryce
> > placi sie tak czy siak, niezaleznie gdzie sie karte kupilo. i to
> > kosztuje karte plus $75 za godzine pracy, $50 minimum.
> >
> > A.L.
>

  Nie wiesz o co chodzi.Servis swoja droga' a upgrade swoja'.

  Zadzwon np:do DELLa w Canadzie i zapytaj czy morzesz dorzucic modem.
  To facet przez 10 minut da ci lekcje przez telefon jak to masz zrobic.
  A na koniec doda abys zadzwonil jeszcze raz w razie trudnosci.
  Tytaj i terz w USA klient to "pan" [[ tzn. jego karta kredytowa ]]
  , a firma (computerowa) zrobi wszystko aby
  utrzymac klienta.
  Tak wiec ci co plombowali , to poszli z torbami.
 
  Wiec temu Optimusowi musicie zrobic INTERNETOWA' ANTY-reklame ,
     na hamskie metody ,hamska odpowiedz..



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:29:26 MET DST