Re: Plombowanie Komputera

Autor: Adam Borowski (ab171958_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 13:09:05 MET

> Moj pierwszy komputer ktory zostal zakupiony w calosci "nazywal
> sie" XT (nic juz z niego nie zostalo oprocz klawiatury). Potem byly
> juz tylko upgrade'y. "O dziwo" przez caly ten czas (7 lat) zaden
> element mi sie nie zepsul. Kazdy swoje odpracowal i odszedl na
> emeryture. W swietle tego, co niektorzy pisza zalatuje czarami, co?

Zauwazylem cos jeszcze. Moj komputer siedzi w obudowie sprzed 8 lat
(oryginalnie to byl 386DX 25) i im starsza czesc, tym lepiej dziala. Tak
wiec zasilacz uciagnie 3 dyski, CD-ROM, karte sieciowa, dzwiekowa, modem
wewn, itd... i bez problemow, klawiatura tez dziala pieknie a z
pozostalymi elementami mam problemy: a to dysk sie sypie, a to cos z
plyta, a to flop co pol roku trzeba wymieniac... Jednym slowem komputery
im starsze tym lepsze

Where do YOU want to die today? *
                              **
 e-mail: kilobyte_at_iname.com