Re: ViRGE + Monster 3D

Autor: Witold Stolarski (witek_at_gazeta.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 08:44:36 MET

Piotr Goral napisal(a):
#Jacek M. Robak <MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl> wrote:
#: >Chodzi nie ma zadnych problemow(konfliktow) z dzialaniem obu kart,
#: >tylko chyba(moim zdaniem) nie ma sensu trzymania Virga jako karty 2D
#: >proponowalbym wymiane Virga na Tsenga.
#: Nie widze takiej potrzeby (chyba, ze ktos ma 17-21 calowy monitor i
#: potrzebuje szybszy DAC). ViRGE ma zupelnie przyzwoita czesc 2D, a mozliwosc
#: wsadzenia w wiekszosci modeli do 4Mb RAM tez sie przydaje.
#: Po co wiec inwestowac nastepne setki zl w Tsenga jesli mamy juz niezla karte
#: 2D.
#: Lepiej wydac te pieniadze na wiecej pamieci do komputera.
#: Ponadto ViRGE moze sie przydac, jesli ktos zechce uruchomic gre pod D3D w
#: oknie, czego nie zapewnia 3Dfx.
Tylko po co Ci to okno? Ja i tak gram na pelnym ekranie, jak zapewne
99.9% ludzi. :)

#: - Jacek Marcin Robak -
#S3 ViRGE pod wzgledem 2D jest +/- taki sam jak inne S3 czyli dosc dobry
[..]
#hmmm ot i wszystko co narzuca mi sie na temat S3V jako karty 2D jako 3D nie
#wykorzystuje zadnych kart - kumpel co uzywa do gier 3D stwierdzil ze zadna
#gra nie uzywa modulu 3D w S3V - wiec jest do bani...
# Piotr Goral
Zadna - to przesada. Uzywaja go te, ktore wykorzystuja Direct3D pod
swindoza95 + chyba ze dwa tytuly z obsluga natywna (Descent 2 i MDK o
ile sie nie myle)...

Wist

---
mailto:witek_at_gazeta.pl