Re: Jak poslac strone WWW na Onet ?

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 00:26:59 MET

At 17:16 10-28-97 +0100, you wrote:
>Jak wyslac cos na strone WWW zalozona w ONECIE ?
>Uzywam W95 i MSIE 3.0

  Wiec znajdz jeszcze jakis FTP.
  Jesli administrator nie ustalil jakichs innych zasad,
  to jest to jedyna sensowna metoda przesylania plikow
  na serwer.

>Czy zamiast html'u mozna na strone poslac plik

  Oczywiscie. Plik .txt .gif .jpg moga byc
  tak samo dobrze ogladane jak .html
  Jedynie, ze ogladajacy musi znac nazwe pliku
  zeby go sobie sciagnac przegladarka.
  Ale jesli nie zalozysz domyslnego pliku index.html
  to serwer www automatycznie wygeneruje klientowi
  zawartosc katalogu z nazwami i rozmiarami plikow.

> i wtedy userzu beda mieli
>dostep do tego pliku przez ftp://i adres strony ?

  Raczej nie. Tylko niektore serwery WWW sa jednoczesnie
  serwerami FTP z "anonymous user" - ze wzgledu na bezpieczenstwo.

>--
>Najtansze, nowe czesci do IBM-PC, rok gwarancji - LODZ.
>Skup uzywanych czesci komputerowych, nagrywanie danych na CD-ROM.
>WWW-SPIS to tysiace skatalogowanych stron WWW i FTP, pisz po info.
>TELEFON : 0602-676183 (zadzwon podaj numer-oddzwonie).

  Jesli zadajesz pytania takie jak powyzej
  to nie wiem czy ktos uwierzy w twoja reklame.