Re: Nie kupujcie w Optimusie!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Tomasz Michun (michun_at_polbox.com)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 19:41:50 MET

>: Niedawno kupiłem komputer w Optimusie, obecnie chce

Mam wlasne zdanie o ludziach, ktorzy kupuja komputery w "Optimusie".
I nie jest to zdanie najlepsze. Optimus to takie 'Always ze
skrzydlkami' czyli opakowane gowno, ktore kupuja blondynki pod wplywem
reklam i wydaje sie im, ze sa przez to madrzejsze. Porownalem kiedys
komputer kumpla kupiony w Optimusie z identycznym zlozonym na
gieldzie (dokladnie identyczne podzespoly). Wyszlo mi 47% drozej. A i
tak wszystkie czesci tego "nowego" komputera byly o dwie, jesli nie
trzy generacje do tylu. Kiedy mu podliczylem, co moglby miec za
pieniadze ktore dal panu Klusce z Nowego Sacza, to zaklal szpetnie i
dlugo pomstowal. Teraz kupuje na gieldzie (wroclawskiej). Z gwarancja,
rachunkiem VAT i duzo taniej.
Pozdrawiam
T. Michun