Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 15:48:14 MET

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

: ZAlozmy ze jestesmy w polskich realiach, czyli placa srednia 650 zl

Średnia płaca informatyka czy pana od wymiany tasiemek w drukarkach?

: miesiecznie, gosc jest informatykiem obtrzaskanym w sofcie i hardware.

Jest obtrzaskany -> ma się gdzie/jak obtrzaskiwać -> zna trochę ludzi
i oni go trochę znają -> ma możliwość łapania fuch -> powyższe 650zł
nie jest wcale równe jego przychodom.

: - jako normalny informatyk w zakladzie energetycznym gdzie 90% czasu

"normalny informatyk" = "informatyk zakładowy" = "przynieś podaj
pozamiataj"?

: To wybor juz nie jest taki prosty jak pomiedzy ladna czysta praca a
: przerzucaniem gnoju.

Owszem. Zapomniałeś tylko dodać, co robi obecnie za 650zł; jeśli circa
to samo, co mu oferują za wspomniane 1600zł, to wybór jest prosty.

: 2x i mysle ze podane przeze mnie place sa bardzo adekwatne do tych
: oferowanych w rzeczywistosci

Nie sądzę - wydaje mi się, że ZE nie zapłaci 16 baniek komuś, kto
będzie miał siedzieć i się nudzić; no, może zapłaci, ale jak zobaczy,
że gościu siedzi, to mu zaraz znajdzie dodatkową robotę...
[tak, wiem, czepiam sie. ale nie wyłącznie.]

: - i mysle ze duza wiekszosc wybralaby wlasnie prace za 1600 zl.

Owszem. Ale gdyby był wybór między 8000zł a 16000zł? :)

--
	Leszek.