Re: Nie kupujcie w Optimusie!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Marek Lang (marek_lang_at_elektrim.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 14:27:43 MET


Andrzej Lewandowski wrote:

> karpio_at_ajax.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:
>

(...)

> >Nie znam dokladnie sytuacji. U nas np. normalna praktyka jest, ze klient
> >ktory zakupil u nas komputer, ktory jest oplombowany (klient moze odstapic
> >od zalozenia plomb - wowczas otrzymuje tylko roczna gwarancje i kilka
> >jeszcze ograniczen jest o ktorych jest informowany) jest w serwisie
> >obslugiwany od reki nieodplatnie w ramach np. rozbudowy sprzetu, o ile
> >podzespoly zakupi u nas w firmie. Suma 30zl za instalacje karty i
> >oprgoramowania jest natomiast raczej standardowa w przypadku obcego
> >zestawu, nie podlegajacego gwarancji, badz w przypadku instalacji jakichs
> >dziwacznych kart, ktorych nie mamy w ofercie, a ktore klient przyniosl ze
> >smietnika czy od konkurencji ;)
>
> Bardzo liberalna polityka i klient powinien byz zadowolony. W Ameryce
> placi sie tak czy siak, niezaleznie gdzie sie karte kupilo. i to
> kosztuje karte plus $75 za godzine pracy, $50 minimum.
>
> A.L.

  Ale nie musimy sie chyba wzorowac we wszystkim na Ameryce?

Marek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:29:19 MET DST