Re: Nie kupujcie w Optimusie!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 12:48:34 MET

>Niedawno kupiłem komputer w Optimusie, obecnie chce
>dolozyc sobie do karte sieciowa. Oczywiscie sprzet jest na gwarancji - musze
>A w serwisie Optimusa za wlozenie karty w slot 29 zlotych!!!!!
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Akurat cena w granicach przyzwoitosci, o ile to jest za "zainstalowanie"
> a wiec z instalacja software.

Nie znam dokladnie sytuacji. U nas np. normalna praktyka jest, ze klient
ktory zakupil u nas komputer, ktory jest oplombowany (klient moze odstapic
od zalozenia plomb - wowczas otrzymuje tylko roczna gwarancje i kilka
jeszcze ograniczen jest o ktorych jest informowany) jest w serwisie
obslugiwany od reki nieodplatnie w ramach np. rozbudowy sprzetu, o ile
podzespoly zakupi u nas w firmie. Suma 30zl za instalacje karty i
oprgoramowania jest natomiast raczej standardowa w przypadku obcego
zestawu, nie podlegajacego gwarancji, badz w przypadku instalacji jakichs
dziwacznych kart, ktorych nie mamy w ofercie, a ktore klient przyniosl ze
smietnika czy od konkurencji ;) Jesli wiec Optimus skasowal 30zl za
instalacje karty ktora kupiles np. na gieldzie to miej pretensje do
siebie, a jesli skasowal pieniadze za instalacje karty, ktora kupiles u
nich to istotnie nie sa w porzadku.

karpio