Shuttle 555 i Pentium 166MMX - co o tym myslicie?

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 27 Oct 1997 - 01:32:10 MET

Radoslaw Sokol wrote:

 RS> Moze nie sa lepsi. Ale z tego, co widac na tej grupie,
 RS> ponad 60% ludzi podkreca swoje procesory. Przeciez zaden
 RS> uzywany procesor nie bedzie w ciagu najblizszych 5 lat
 RS> pewny!

Hmmmm, jakos sobie nie moge przypomniec, zeby ktorykolwiek z serii x86
przetrwal 5 lat, a zaczynalem od XT.
Ba, nie przypominam sobie, zeby na te kilka setek komputerow, ktore przeszly
przez moje rece/ktorymi sie opiekowalem, w ktorymkolwiek strzelil _procesor_.
Wymienilem w swoim zyciu kilka dziesiatek kart I/O, kilka dziesiatek dyskow i
stacji dyskietek, tylez plyt glownych, troche mniej kart grafiki (a i to raczej
ze wzgledu na przestarzalosc a nie awarie) itd, ale procesora z powodu
uszkodzenia jeszcze nigdy nie wymienialem...

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl