Re: Winda CP Rulezz

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 13:03:14 MET

On Mon, 27 Oct 1997 12:54:08 +0100 (CET), Lech Szychowski wrote:

>A ja popatrzyłem na adres (falzmann_at_msn.com) i już wiedziałem, co będzie
>dalej :)

Aha! Ja tez w sumie przekalkulowalem, ze kawa to jednak zdrowsza rzecz
(bo skok cisnienia ustalony) i szybciutko w PMMailu wybralem z menu
Account|Account Settings|Filters i dalej wiadomo co :-)

OSciski!
Mirek Nowakowski

PS. Chaciaz, z drugiej strony, jak zobaczylem jaki procent przesylek od
razu mi trafia do Trash'a, to sie zaczynam powaznie zastanawiac, czy
filtrowania nie robic od razu na serwerze...

MN.