Re: Winda CP Rulezz

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 18:37:03 MET

At 08:54 10-27-97 +0100, you wrote:
> [...]

  Biedny Lamer.
  Pewnie jak pisze dlugopisem na papierze to tez mu sie
  "Winda wiesza miedzy programami"

  A wystarczy do programu mailowego i newsowego ustawic
  domyslny font, ktory ma oba standardy w tym samym pliku.
  Zadne robaki nam nie groza - nawet nie zauwazamy ze jakis
  lamer uzyl CP1250 zamiast ISO-8859-2.