Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 12:17:10 MET

Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote:

: wyznac, ze mimo mojego zamilowania do roznych ciekawych zajec pracuje
: przedw wszystkim DLA PIENIEDZY,DLA PIENIEDZY i DLA PIENIEDZY. Jezeli

To jeszcze przyjmij do wiadomości, że (a) są ludzie, którzy pracują
z nieco innych powodów, niż wymienione powyżej, (b) ich podejście
jest tak samo dobre, jak Twoje - i będzie wszystko cacy.

: inni zeznaja cos innego, to glownie z powodu ze tych pieniedzy robic
: nie umieja.

Chcesz, żebym porównał wynagrodzenie, jakie dostaję w Polsce za godzinę
fuchy z wynagrodzeniem za godzinę pracy Twoim lub Sławka? Proszę bardzo,
możemy się polictyować; nareszcie będzie to temat, na który będziemy
wszyscy mogli dyskutować jak równy z równym :)

--
	Leszek.