Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 00:22:38 MET DST

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:

>Janusz Stopa <jstopa_at_bear.com> wrote:

>: I wcale ich nie potepiam: bedac krotko po studiach i majac na
>: utrzymaniu zone z malym dzieckiem decydowali sie na prace gorsza

>A tą żonę i dziecko to im pewnie komuniści wcisnęli, przymusowo? ;)))
>Jak ktoś wie, że nie jest w stanie utrzymać rodziny, to nie powinien
>jej zakładać - a jak jednak założy, to niech nie narzeka.

"Luczse byt zdorowym i bogatym" jak mawiali starozytni Amerykanie. Nie
tylko dzieci sa kosztowne w Ameryce: moja Malzonka w listopadzie miala
operacje kolana. Mimo posiadanego dobrego ubezpieczenia zaplacilem juz
z wlasnej kieszeni ponad $6000 (szesc tysiecy). Ubezpieczenie
dentystyczne pokrywa w ciagu roku $1000, leczenie kanalowe zeba
kosztuje $800. Jak mi sie zlamal kawalek zeba, to dosztukowania
kosztowalo prawie $1500. I tak dalej. Ubezpieczenie samochodu w
Filadelfii kosztuje $3000 rocznie.

To tylko w serialu Dynasty ludzie caly dzien chodza w strojach
wieczorowych, i pija szampana. Oczywiscie, nikogo nie chce przekonac
ze w Ameryce jest zle. Nei przekonan zwalaszcza Kol. Sychowskiego z
ktorym prowadzilem na ten temat dlugie dyskusje. Chcialbym jednak
wyznac, ze mimo mojego zamilowania do roznych ciekawych zajec pracuje
przedw wszystkim DLA PIENIEDZY,DLA PIENIEDZY i DLA PIENIEDZY. Jezeli
inni zeznaja cos innego, to glownie z powodu ze tych pieniedzy robic
nie umieja.

Andrzej Lewandowski