Re: Intel Pentium MMX

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 11:54:59 MET

> Czy sa Intele MMX o nizszej czestotliwosci niz 166 MHz ?
> Chodzi mi o proca IBP (z collerem) - mam takiego ale podejrzewam ze to jest
> nizszy niz 166 MHz bo nie moge go podkrecic, na maksymalnych obrotach
> chodzi troszeczke wolniej niz nowy Cyrix 166 - mialem go poprzednio....

1. Nie ma normalnych MMXow wolniejszych niz 166, istnieje wersja LV dla
notebookow o czestotliwosci 150MHz, jednak jest drozsza niz normalny 166
wiec szlifa bym sie nie spodziewal. Poza tym wymaga nizszego napiecia.
2. Podkrecic nie mozesz pewnie z powodu blokady mnoznika. Podnies predkosc
plyty (75/83MHz) - powinno zadzialac. Jest tez szansa, ze trafiles
zwyczajnie na niepodkrecalny egzemplarz - Intel nie gwarantuje nikomu, ze
procesor w ogole da sie choc troche pogonic :)
3. Przestan korzystac z Win95 i testowac sprzet sysinfami to zmienisz
zdanie w temacie porownanie Intel/Cyrix/AMD :>

> Najtansze, nowe czesci do IBM-PC, rok gwarancji - LODZ.
> Skup uzywanych czesci komputerowych, nagrywanie danych na CD-ROM.

4. Ej... mialo nie byc reklamy na sieci i publicznych listach :(

karpio