Re: Tanie plujki - Lexmark 1020 vs Canon BJC240

Autor: Andrzej Turek (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 11:21:39 MET

Polecalbym drukarke BJC240. Mam Lexmarka 1020,ale z tygodnia na
tydzien jestem z niego coraz mniej zadowolony. Moze to tylko moj
egzemplarz,ale ...moze nie. Zasadnicza wada tego sprzetu jest to, ze
glowica jest podrapana (sprawdzalem, nowa byla OK,apozuzyciu
zauwazylem
rysy na blaszce). To jest chyba problem zasychajacego tuszu na gabce
czyszczacej, nie wiem. Poza tym wydruki czarno-biale (moze z powodu
zadrapan) maja poziome paski rozlanego tuszu (tzn. sa zamazane),ale
tylko
co ktorys arkusz.

   Musisz przetrzeć głowicę szmatkš. Jest ona "zaklejona" drobnymi
włóknami papieru, które powodujš przy posuwie rysowanie tych pasków.
Przyczyna - nieodpowiedni papier.

--
Pozdrowienia...
   ANDRZEJ  TUREK     andre_at_kr.onet.pl