Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 23:21:43 MET DST

"Slawek" <sd000001_at_free.polbox.pl> wrote:

>hahahaha, dobre:)

A no dobre. Podobno. Kolega (zapalony zwolennik NT zresztą, nie
żaden wróg Małomiękkiego) właśnie powycinał wszystkie MS Office,
i kupił SmartSuite 96. Twierdzi, że nareszcie się pozbył większości
problemów, a możliwości w pakiecie starcza mu aż nadto. Muszę też
spróbować - licencji mam od groma i trochę (wliczone w cenę każdego
nowego peceta IBM), tylko CDROM-a instalacyjnego dokupię.
O niczym tak nie marzę, jak o świętym spokoju z userami, którzy
się wymieniają dokumentami. Jeden ma drukarkę Epson 870, drugi HP6P,
trzeci HP4L, i "oczywiście" po przeniesieniu dokumentu z jednego
komputera na drugi formatowanie idzie się [...censored...], a
oni do mnie dzwonią z płaczem...

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl