Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 23:41:42 MET DST

On Fri, 24 Oct 1997 18:08:37 -0400, "Slawek" <sd000001_at_free.polbox.pl>

>Coz Jarku cena jest rowniez cehac produktku.
>I rzutuje na sprzedaz. Podobnie jak jakosc.
>Stad wiecej sie na swiecie sprzedja Hyundai niz Mercedesow 600.
>Bo takie sa potrzeby.

Problem w tym, ze towar jakosciowo dwa razy lepszy wcale nie musi byc
dwa razy drozszy.

A w dziedzinie softwaru to jestem prawie pewien ze wyprodukowanie tak
duzego i tak kiepskiego programu jak MS Windows kosztowalo firme
znacznie wiecej niz porzadny od poczatku projekt...

J.