Re: HASLO W DUPE CZASLO -help me please

Autor: Jacek M. Robak (MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 11:29:15 MET DST

>Nie wiem czy to wlasciwa grupa SORRY
>Pilnie potrzebuje HASLO do BIOSA AWARD 2/2/96
>Brat Mi czesto zmazuje cos z HDD bo zna to haslo!!

W tej sytuacji wg. mnie najprostrzym sposobem (pomijajac argumenty silowe)
jest wydanie ok 50 zl na kieszen do HDD. Wyjmujesz twardziela, zamykasz na
klucz w jakiejs szufladzie i brat moze sobie to swoje haslo wsadzic....
Jesli masz dwa lub trzy dyski w kieszen wsadz boot-ujacy.

- Jacek Marcin Robak -
MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl
"Wszystko mozna co nie mozna -
- byle z wolna i z ostrozna"