Re: ROZMOWY PRZEZ INTERNET

Autor: R.Zylla, Lodz-Baluty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 00:15:22 MET DST

At 20:09 10-24-97 +0200, you wrote:

>A co to komu przeszkadza, ze
>na przyklad cytuje sie cale listy, albo ze sygnatury sa za dlugie.
>Wystarczy tylko "przeciagnac" suwak mysza i w ulamku sekundy mozna

  Prawdziwi zawodowcy to myszy uzywaja tylko do rysowania.
  A w ulamku sekundy to ciezko przestawic reke z klawiatury
  na mysz, zlapac, wycelowac w suwaczek, przeciagnac i puscic
  wtedy kiedy trzeba.
  W dobrym programie pocztowym to spacja
  sluzy do przewiniecia na nastepna strone.
  Ta rzeczywiscie dziala w ulamku sekundy.

>pomijac niechciane fragmenty, a jesli chodzi o czas odczytu dluzszych
>listow, to roznica jest minimalna. Juz sama nazwa >NETYKIETA< brzmi
>total-lamersko.

>Podsumowujac, apeluje, abyscie dali sobie spokoj z ta lame-netykieta i
>przestali sie czepiac takich pierdol jak np. dlugosc sygnatury.

  A ja nie chce zebys mi wysylal kawalki, ktore juz czytalem
  i sygnature, ktora juz setki razy widzialem.

>Wookie

  A mnie twoja ksywa wydaje sie lamerska, kwestia gustu.