Re: Zig Zag kontra TPSA

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 23:01:48 MET DST

In pl.comp.pecet Pawel Czeladzinski <pawelcz_at_friko2.onet.pl> wrote:
: > Wszyscy nauczyli sie pakowac bajery i gole panienki po kilkadziesiat -
: > kilkaset kB na kazdej stronie i fruwa toto wte i wewte... a lacza nie
: > z gumy, serwer predkosci swiatla nie przekroczy. Ja naprawde JUZ mam
: > dosyc szybkie lacze - i sa momenty kiedy transmisja utyka np. w Nowym
: > Jorku... i zabna kablowka ci tego nie przyspieszy.

: No ale i tak porownanie dostepu przez modem a przez kablowe wyglada duzo
: korzystniej na rzecz kablowy, tylko nie mow ze nie ma roznicy w
: szybkosci...

No przeciez Ci tlumaczy ze jak stoi w NY, albo kapie ci do domu
200B/s, to nie ma znaczenia czy modem masz 2400 czy 56k.

Glowna zalteka kablowki w naszym kraju to ta ze TPSA nie bedzie liczyla od
minuty transmisji horendalnych sum :-)

J.