Re: Zig Zag kontra TPSA

Autor: Michal Sibilski (sibil_at_infinit.com.pl)
Data: Tue 21 Oct 1997 - 23:16:49 MET DST

> Czy wiecie ze firma z Warszawy Zig Zag (Operator Internetu)
zaskarzyla TPSA
> o to ze udostepnia numer 020-2122 ???
> Co o tym myslicie...????
i dobrze...
tpsa tylko pozornie "robie dobrze" osobom korzystajacym z internetu ..
przeciez dokladnie wie, ze jak sie przylaczysz do sieci to nie na 5
minut tylko na 50 minut (a jednostki bija..., czasmi nawet za czesto bo
zostaniesz podalczony zamiast do Warszawy to do Gdanska.. i nic o tym
nie wiesz..)
wiec niech tp SA nie zgrywa dobrego wujka, bo jest to jak mowilem
calkowice pozorne ...
(a wydanie 35 zl. miesiecznie u providera za to, ze mam wlasna skrzynke,
(a nie xx_at_free.xxx.pl i sie nie wali to raz na godzine) i za to ze
zadzwonie na numer, ktory nie jest nigdy zajety i nigdy mnie nie zerwie
i mam pewnosc ile za to place.. to chyba nie duzo..)

pozdrawiam,

--
-       Michal Sibilski       - Pamietaj,