Re: Toshiba X24 ?

Autor: Romero (rowa42_at_polbox.com)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 17:19:53 MET DST

Panowie!
Toshiba XM6102B nie jest napędem x24 jako takim, tylko napędem
kombinowanym max 24, a to jest różnica. Chodzi tu o prędkość liniową i
kątową. O ile wiem nikt jeszcze nie wyprodukował napędu x24 / czyta x24
od pierwszej wew. ścieżki./ . Osobiście miałem Toshibkę 5302B x4 - bardzo
dobra,
czytała wszystko i NEC multispin 4x4 , który przestał czytać po 10
dniach! Szmelc.
Tak w ogóle Toshiby są bdobre , może i toporne i głośne ale co wymagać za
niską cenę.
Ale skoro tak przeklinacie 6102B to proponuję przetestować inne x24 i
porównać wyniki.
Może wtedy zmienicie zdanie.
P.S. Też mam 6102B chodzi bardzo ładnie pod warunkiem , ze ma się tryb
PIO-4 w EIDE.

Pozdraw.

--
Romero
rowa42_at_polbox.com
> [...]
> Sterownik pod dos'a ponoc ma mozliwosc ustawienia czasu do przejscia
> w stan czuwania ale pod winda to nie dziala...
> Ogolnie zawiodlem sie ale nie wiem jak inne cd-rom sie sprawuja w tym
> temacie...
> Jak sie czegos dowiesz na temat toshiby to podeslij
>
> =================================
> Tomasz Koralewski
> tech77_at_polbox.com               1997
> tech77_at_usa.net
>

> Piotr Kalmus <abcd_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
> <01bcdfed$7f3a4660$LocalHost_at_default>...
klientom(szczegolnie
> plyt,polubil
> moj
,czyta