Re: !!!!! *.WAV => *.MP3 !!!!!

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 10:28:21 MET DST

Sebastian Maleszewski <sebal_at_priv.onet.pl> wrote:

>A co sadzisz o programie MP3 Compressor, ktorego autor twierdzi,
>ze to nastepnca l3enc (chyba ten sam czlowiek wlasnie l3enc
>napisal). MP3 Compressor jest 32 bitowy (Win95/NT) i kompresuje
>3 razy!!! szybciej. Na moje ucho jakosc jest taka sama lub
>czasem nawet lepsza niz l3enc. Znasz ten program?
>
>Sebastian

zauwazylem. czasy ma zadziobiste. i co z tego ?
1. nie wstawia sum CRC
2. robi w trybie bez hq . w tym trybie szybkosc jest porownywalna z nowymi
    wersjami l3enc

wiec co ja moge sadzic o tym wspanialym "32bitowym" programie ?
l3enc for dos tez jest 32bitowy. korzysta z dos4gw 32bit extender.
konkretnie z go32. wersja pod linuxa jest z definicji 32bitowa.
bo tam nie ma 16 i 8bitowych programow. a l3compressor masz only g95.