Re: !!!!! *.WAV => *.MP3 !!!!!

Autor: Sebastian Maleszewski (sebal_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 10:02:09 MET DST

Grzegorz Szyszl'o wrote:

> z tego co widze tylko l3enc (tak sie nazywa)
> prawidlowo koduje z wysoka jakoscia, i sumami crc . pozostale
> programy sa kilka razy szybsze, ale niestety produkuja zubozone
> pliki, ktore cienko brzmia (na odsluch slychac roznice w stosunku
> do oryginalu). wybor nalezy do ciebie. albo bedziesz pracowicie
> produkowal porzadne pliki, albo szybkie smieci jakich ostatnio
> pelno w internecie.
>
> mi sa znane wersje l3enc dla dos, windows oraz linux .
> wersja dosowa znakomicie dziala pod os/2 .

A co sadzisz o programie MP3 Compressor, ktorego autor twierdzi,
ze to nastepnca l3enc (chyba ten sam czlowiek wlasnie l3enc
napisal). MP3 Compressor jest 32 bitowy (Win95/NT) i kompresuje
3 razy!!! szybciej. Na moje ucho jakosc jest taka sama lub
czasem nawet lepsza niz l3enc. Znasz ten program?

Sebastian

--
Sebastian Maleszewski, Wroclaw
    e-mail:sebal_at_priv.onet.pl