RE: placenie przez Internet karta VISA

Autor: Andrzej Bednarczyk (andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 09:45:02 MET DST

No to masz problem. Ja dosyć regularnie ( jakieś 2 razy w miesiącu )
dostaję przesyłki typu cd bądź gazeta z cd bądź inne pierdoły i nigdy,
nigdy nie była rozerwana. Zazwyczaj dostarczają to przez EMS Pocztex,
zresztą zawsze możesz nie odebrać, reklamując jakość - kupuj za
zaliczeniem pocztowym.
An_at_y