RE: placenie przez Internet karta VISA

Autor: Andrzej Bednarczyk (andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 06:49:58 MET DST

> ----------

Nie bardzo mozesz doliczac kazdemu klientowi. Po pierwsze podstawa jest
podpis klienta - musial bys go falszowac. Po drugie wlasciciel kazdej
karty po pierwszym takim przekrecie zglasza to np. do Polcardu i maja na
oku restauracje z której przychodza te rachunki. Wiekszosc restauracji
ma tzw. POS'y które na biezaco autoryzuja karte - wiec przy pierwszej
takiej próbie bys wpadl.

Tak samo przez siec - zauwaz przy zamówieniu dostajesz potwierdzenie
mailem (zazwyczaj - czasami dzwonia) - jezeli sie cos nie zgadza np.
adres email, to zamówienie nie jest realizowane.