Re: To nie zart :-)

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 24 Oct 1997 - 00:47:41 MET DST

On 22 Oct 1997 18:34:37 GMT, lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw
Lis) wrote:

>jhh <jacekh_at_gazeta.pl> wrote:
>: a tak serio -wyciagal ktos kiedys ze stacji 5.25' pare dyskietek? Mnie
>: sie zdarzylo, za czasow XT startowanych z dyskietki; maszynistka miala
>: nad biurkiem instrukcje: 1'wlozyc dyskietke systemowa 2'wlaczyc
>: komputer; nic nie bylo o sprawdzeniu czy w stacji juz czegos nie ma.
>
>Druga to sam kiedys wsadzilem i dziwilem sie ze nie czyta.
>
>A ze starszych ciekawostek - jak byl czas maszyn z dwoma flopami 5.25 ...
>to widzialem i takie z zaklejona plastrem szczelina pomiedzy urzadzeniami

Cóż, jak się wkłada na macanego....

BTW: kumpel parę lat temu kupił dyskietki 5.25 na giełdzie.
Wkłada do stacji, chce formatować, a tu kicha. Patrzy: nie ma
otworu indeksowego w nośniku. Co się okazało ? W "kopertkach"
były po dwa nośniki !!! Po drobnym "zabiegu" dyskiety były już do
użycia. I zostało mu 10 zapasowych nośników ;)

---
* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !